torsdag 1. mai 2008

Test av Zemanta på norsk

Norwegian Broadcasting Corporation (NRK)Image via WikipediaMen hva skjer når jeg skriver på norsk? Kanskje jeg kan skrive om kunnskapsløftet, eller regjeringen, eller NRK? Hva om jeg skriver ordet "blogging", vil den da reagere? Mange egennavn bør bli kunne bli fanget opp, og kanskje andre også. Lesing, skriving, skole, utdanning, elever, egen praksis, verktøy, hva vil skje om jeg skriver om dette på norsk?

Konklusjon: Zemanta foreslår seks bilder relatert til NRK etter denne teksten. Artikkelforslagene var høyst vidløftige. Men hvis mange norske bloggere begynner å bruke Zemanta vil det sikkert bli bedre treffsikkerhet enn nå i startfasen. Artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no