lørdag 10. mai 2008

Oppsummering av NKUL 08


  • Herlig å være i Trondheim igjen! Jeg fikk tatt bilde av huset på Bakklandet der jeg bodde i studietiden (nederst til venstre).
  • Veldig hyggelig å få hilse på Leif og Arne Olav for første gang i "first life"
  • Nesten - bare nesten - enda hyggeligere å se Marita og Einar igjen :)
  • Moro å blogge og tvitre sammen med menigheten
  • Veldig koselig å være sammen med mine utmerkede sjefer Ann og Arne
  • Trivelig å være med folkene i It's Learning på middag
  • Nostalgisk å være på Samfundet og se at lite egentlig har forandret seg
  • Interessante innlegg
  • Noen litt mindre interessante innlegg
  • Kommet ut av tellingen på hvor mange ganger jeg ble bedt om å rekke opp hånden hvis....
  • Gøy at så mange har lest og kommentert referatene mine
  • Ny inspirasjon til å fortsette å utforske i feltet mellom IKT, læring og undervisning
  • Takk for en fin konferanse! Jeg kommer gjerne igjen.
Flere enn meg har blogget om NKUL: se også Leif Harboe, Marita Aksnes, Einar Berg og Frøydis Hamre sine blogger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får gi labb ved neste korsvei. Har lest litt på bloggen din de siste par dagene. Mye spennende innhold og refleksjoner.
/øysteinj

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no