torsdag 24. april 2008

Hva tvitrer jeg egentlig om? Og hva finner jeg delicious?

Det siste innlegget til Clay Burell på hans utmerkede blogg Beyond School inspirerte meg også til å lage min egen Tweet Cloud. Kanskje ikke så interessant for alle andre, særlig ikke etter at jeg innså at de to vanligste ordene var henholdsvis "jeg " og "det" - hva forteller det om meg? At jeg er over gjennomsnittet selvopptatt?? Derfor la jeg til tagsene mine fra delicious, og da ble dette forhåpentligvis litt mer spennende. Burell skriver at dette blir som et vindu mot sjelen, men jeg velger å ikke trekke det så langt. Forhåpentligvis er det sider ved meg som fremdeles ikke et fullstendig eksponert for alle her på nettet!

Likevel forteller denne skyen noe om hva jeg er opptatt av, og en kort oppsummering kan da bli "Web 2.0?! Jeg har det! Blogg, blogg...."

Oppfordringen går herved videre til alle twitrere og bokmerkesamlere: Hva forteller din Tweet Cloud om deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no