fredag 11. januar 2008

Leseøkt

Vi har et ønske om at elevene skal lese mer skjønnlitteratur. For å stimulere til det gir vi dem 30 minutter hver fagdag (uke) til å lese i en selvvalgt roman. Mange av dem ser ut til å sette pris på det, men selvsagt ikke alle. Det går mye tid bort til å finne musikk, mange glemmer/har ikke bok med etc. Hvis jeg antyder at det ser ut til at for mange roter bort tiden med andre ting, og at vi derfor ikke skal ha leseøkt lenger, er det alltid mange protester. Jeg ser at vi må stramme inn litt for å kunne bruke så mye tid på dette, men jeg vil ikke skuffe alle de som følger opp. Får tenke litt på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no