torsdag 24. januar 2008

Bloggebølgen har nådd Sandvika

I dag dro vi i gang blogging i 1STB. Det var utrolig moro å se hvor mange som tente på ideen. Det gjorde meg kjempeglad! Jeg har brukt mye tid på å forberede dette, og det er alltid spennende å se om ting jeg har tro på fenger. Ikke alle skjønte hva de skulle med en blogg, og det tar nok litt tid før vi har ryddet opp på bloggsidene - dette skal tross alt ikke være Facebook 2. Nå gjelder det bare å holde interessen ved like til dette er en naturlig del av norskfagdagen for dem. Jeg rakk ikke å ta bilder, men i morgen skal jeg prøve å få tatt noen i A-klassen. B-klassen skal få sine bilder i bloggen min senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no