søndag 17. februar 2008

Sofasurfing og lykketreff - Diginalet Web 2'ls

Mens jeg sitter her og surfer i sofaen så er det litt av hvert som strømmer over skjermen min. Blant annet en tjeneste som lar deg lage små post-it lapper som du etterpå kan laste ned og bruke til hva du vil, alt sammen gratis. Free Post-it heter tjenesten. Har dette noen nytteverdi? Det vil vel vise seg.

Noe som definitivt har nytteverdi er en blogg som er helt og holdent dedikert til web 2.0-verktøy. For en gullgruve! Diginalet ser ut til å være den oversikten jeg har ønsket meg en stund nå, og jeg skal utforske innholdet videre før jeg kommer tilbake til det igjen. Innehaveren av bloggen heter Jeanette Tranberg. Det var der jeg fant de gule lappene. Takk for tipset, Jeanette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no