tirsdag 26. august 2008

Starbucks setter pris på lærere

Jeg kunne ikke motstå denne reklamen som jeg fikk kjennskap til via Teach.Eng.Us. Det viser seg at Starbucks spanderer kaffe på alle lærere hver mandag ut september!

"Kick off the new school year at Starbucks. Stop by each Monday now through September 29 and receive a tall cup of Pike Place Roast ™, on us. Just present a valid K-12 teaching credential and the coffee’s our treat. It’s a little recognition for everything you do."

Hva kan man si til sånt? Det er til å få klump i halsen av. Jeg skulle ønske at det var en Starbucks nær meg.

Og så er det god reklame også, da.

(I hope you don't mind me ripping off your blog, Ben. It is always a treat to read.)

4 kommentarer:

Unknown sa...

I don't mind at all. Thanks for your support. Let me know if it works there.

merete sa...

Vil ha! Vil ha, jeg også!
Tror du jeg kan få gå som "pensjonert lærer" og få honnørrabatt på mandager? *glis*
Ssøster Beate ble en ekspert på å "spotte" Starbucks før meg da vi vandret rundt i New York for to år tibake. Ikofferte hjem var med 1 kg av yndslingskaffen min :-)

Marita sa...

Åh, det hadde vært noe. Jeg skulle også ønske det var en Starbucks nær meg:)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no