fredag 5. september 2008

Elever på Litteraturhuset

litteraturhuset Vi har tenkt å benytte oss av tilbudet til Litteraturhuset i høst. Derfor har jeg lagd en oversikt over de ulike alternativene elevene kan velge mellom samt et påmeldingsskjema til dem, og jeg har brukt en kombinasjon av LiveWriter og GoogleDocs (skjema) for å legge dette ut på Sammensatt:klassebloggen. Det var enklere å lime inn kode i LiveWriter-editoren enn i Blogger-editoren, særlig fra GoogleDocs. Det var også enda enklere å lage spørreskjema i GoogleDocs enn i It's Learning. Etter hvert som elevene registrerer seg kan vi lærere - jeg har delt dokumentet med kollegene mine - følge med på et regneark hva de velger. Det blir interessant å se om alt dette fungerer like lettvint som jeg forestiller meg. Nå håper jeg bare at ingen andre enn våre Vg3-elever melder seg på her og lager rot i systemet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no