fredag 4. juli 2008

Sommerblogging

IMG_1865 Hjemom som snarest mellom ferieturene. Denne blomsten fant jeg i lyngen i Porsanger, den var bare 1 cm i diameter. Jeg har ikke sett den før, og vet ikke hva den heter. Nordkapp gjorde sterkt inntrykk, men også de mer hverdagslige syslene var herlige avbrekk, som en fantastisk fisketur for eksempel (ikke det at fisking er hverdagslig for oss!). Bildet viser min yngste datter og meg som skygger i midnattsola på Nordkapp. IMG_2013

I kveld reiser jeg videre til Toscana i Italia.  Overgangen blir stor fra villmark til kulturlandskap, og fra 10-15 grader til 30-35.

Jeg kjenner at jeg har lyst til å formidle mer om disse opplevelsene, men denne bloggen er nok ikke helt riktig forum. Siden jeg ikke har tid til å sette opp en ferieblogg før ferien er over, inviterer jeg alle som måtte være interessert i å se mer fra turene mine til å besøke meg på Flickr i stedet. Ferie- og fritidsbloggen kommer etterhvert, så bær over med meg når det gjelder disse private innspillene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no