lørdag 6. desember 2008

Hjemme igjen fra Seattle

Det var fint å komme hjem igjen også. Gaver er delt ut og litt søvn er tatt igjen. En stor konferanse gir mange inntrykk, det tar tid å oppsummere alt, men jeg kommer til å legge ut flere referat fra innleggene etterhvert som jeg får tid. I dag blir det bare noen bilder fra de siste dagenes aktiviteter, blant annet en hyggelig middag med noen deltagere fra Østerrike og USA, og utflukten til Microsofts Campus i Redmont. Omvisningene der var interessante, men vi hadde muligens for store forventninger, for den store begeistringen uteble. I lobbyen på hotellet stod det noen særdeles store pepperkakehus, de ble også foreviget. Det majestetiske Mount Rainier fikk jeg foreviget på flybussen, og turens eneste burger ble spist på flyplassen.

Will Richardson har forøvrig gitt et balansert og riktig referat av inntrykkene fra SOF Summit, det anbefales.

kollasj6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har flyttet, så kommentarer på denne bloggen blir ikke lenger fulgt opp. Du finner meg på http://ingunnkjolwiig.no